دو گزینه احتمالی برگزاری امتحانات نهایی دانشآموزان
علیرضا کاظمی؛ وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد:
🔹آزمون مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان (سمپاد) با حضور ۶۰۰ هزار دانشآموز در ۲۹ خرداد برگزار خواهد شد.
🔹 دو سناریو را در این زمینه مدنظر داریم؛ یکی برگزاری آزمون بهصورت حضوری از ۱۳ تیرماه که منوط به دریافت مجوزهای لازم از شورای عالی امنیت ملی است.
🔹 دوم؛ اگر شرایط کشور به گونهای بود که به هر دلیل امکان برگزاری امتحان نهایی فراهم نبود، آزمونهای پایه یازدهم و دوازدهم را هم همانند سایر پایههای تحصیلی، به صورت داخلی برگزار خواهیم کرد تا امکان فارغالتحصیلی داشته و در رشتههایی که نیازمند شرکت در آزمون سراسری نیست، پذیرش شوند.
🔹 البته دانشآموزانی که قصد شرکت در کنکور و بهرهمندی از سوابق تحصیلی دارند، باید در اولین فرصت ممکن در امتحانات نهایی که در هر صورت ۱۵ روز بعد از عادی شدن شرایط در کشور برگزار خواهد شد، شرکت نمایند.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.